نشست تخصصی ارتقای خدمات مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد (ماده ۱۶) رشت با حضور خیرین

همزمان با آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر ،جلسه ای با حضور دکتر رضا جعفری مدیرکل بهزیستی استان ، امیر مرادی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان ،طاهره عابدی رئیس اداره فوریتهای اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بازتوانی اعتیاد، مسئولین حوزه های حراست ، بازرسی، حقوقی بهزیستی استان‌، مدیر بهزیستی رشت و جمعی از  اعضای موسسه خیریه یاریگران زندگی و اعضای شورای شهر رشت در راستای حمایت از  مقیمان مرکز ماده ۱۶ برگزار شد.

در این جلسه دکتر جعفری مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: حمایت خیرین در راستای رفع موانع و مشکلات حوزه اعتیاد خصوصا مرکز ماده ۱۶ و ساماندهی، درمان و بازتوانی افراد دارای اختلال مصرف مواد نقش مهمی را در توانمند سازی آنان ایفا می کنند و این حمایت ها در  ارتقای کیفیت خدمات در این مراکز می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت موفق افراد به خانواده و جامعه باشد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان ؛ این جلسه که در راستای حمایت از مرکز ماده ۱۶ برگزار شد، ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین ، در راستای تحویل ۱۶۰ متر پارچه جهت تهیه لباس فرم بیماران مقیم مرکز و همچنین تحویل اقلام خوراکی از جمله برنج برای مقیمان مرکز هماهنگی های لازم انجام شد.

همچنین در این نشست مقرر شد در  همایش هفته مبارزه با مواد مخدر از خیرین حوزه اعتیاد  تقدیر صورت گیرد.

کد خبر 190062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد